Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion

Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion
link : Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion

Baca juga


Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion


Saya perhatikan masih ada yang percaya hutang kerajaan kita ialah RM1 trilion.

Oleh itu, saya kongsi semula jawapan bertulis rasmi parlimen dari menteri kewangan kita pada bulan Oktober yang mengesahkan hutang RM1 trilion ini termasuk termasuk pembayaran pajakan (ataupun liabiliti) sehingga tahun 2045.

Yang mempertahankan propaganda RM1 trilion ini PH akan menjawab hutang rasmi kerajaan perlu di campur dengan liabiliti kerana liabiliti kerajaan juga perlu bayar.

"Ini baru betul," mereka kata.

Bagus.

Saya nak tanya, ada tak negara lain di dunia yang umumkan dan gunakan hutang dan liabiliti sebagai hutang rasmi negara?

Takkan negara-negara lain di dunia tak ada liabiliti ataupun pajakan?

Takkan Malaysia sahaja negara di dunia yang menggunakan kaedah pengiraan ini?

Lencun, oh lencun.

Propaganda hutang negara RM1 trilion merupakan alasan yang terbaik bagi kerajaan PH untuk mengelak dari menepati janji-janji manifesto dan untuk menjual aset-aset negara.

Oleh : Najib Razak   #CelahGelegar






Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion

Sekianlah artikel Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib pelik masih ada PERCAYA Hutang Negara RM1 Trilion dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/najib-pelik-masih-ada-percaya-hutang.html

Subscribe to receive free email updates: