#Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula

#Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : #Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula
link : #Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula

Baca juga


#Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula

Saya baca pengiraan dibuat Rafizi Ramli dan dia sendiri mengesahkan kerajaan PH kini sedang mengutip cukai petrol dari Rakyat setiap hari.

Saya juga bersetuju dengan kenyataan Datuk Seri Wee Ka Siong:

Jika kementerian kewangan berani capatikan janji untuk memberi subsidi petrol kepada rakyat, sekurang-kurangnya mesti berani juga untuk mengaku mereka sedang mengutip cukai petrol dari rakyat bermula dari awal bulan November.

Sehingga kini, Guan Eng masih malu untuk menjawab.

Secara jujur, kerajaan BN ketika pentadbiran saya TIDAK pernah mengenakan cukai petrol

Sebab itu, rakyat pernah menikmati harga RON95 semurah RM1.60 sehingga RM1.70 dan diesel pada harga RM1.35 dalam tempoh dua hingga tiga tahun sebelum ini walaupun ramai tidak ingat atau buat buat tak ingat.

Internet takkan lupa harga RON95 dan diesel pernah murah ketika harga minyak dunia murah.

Oleh : Najib Razak   #CelahGelegar




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel #Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula

Sekianlah artikel #Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #Lencun50 :Cukai Petrol :Capati Janji Subsidi Petrol, sekarang kena kan Cukai Petrol pula dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/lencun50-cukai-petrol-capati-janji.html

Subscribe to receive free email updates: