Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh

Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh
link : Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh

Baca juga


Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh


Dulu Nazri Aziz bukan saja kata Tun Mahathir baling gelas pun tak pecah, malah juga dikatanya Pengerusi PH itu sudah tua nyanyuk.

Jika sesiapa rajin, boleh saja "google" untuk mengetahui deretan serangan, cemuhan dan kejian yang pernah dibuat oleh Nazri terhadap Tun Mahathir.


Tapi belum 100 hari PH perintah dan dia kehilangan jawatan menterinya, beliau sudah pun menyatakan sokongan terbukanya kepada Tun Mahathir.

“Saya 28 tahun sebagai ahli politik kerajaan, kalau selepas 28 tahun nak menentang kerajaan, susahlah,” katanya.

Kahkahkah....

Bila Tun Mahathir tidak layan Ular ini, dia beralih kepada Anwar pula.

Baru-baru cuba buat Pakatan ANWAR-DAP-UMNO tetapi ditolak oleh akar umbi. Ketika umat Melayu Islam bangkit melawan kejahatan DAP, idea ini seperti meminta rakyat menoreh ketika Hujan. 


Idea Pakatan ANWAR-DAP-UMNO yang diuruskan oleh Nazri Aziz dikatakan merupakan idea Zahid Hamidi.

Setelah idea ini gagal dan pemimpin Umno keluar parti serta akar umbi Umno mendesak Zahid Hamidi meletakkan jawatan, maka hari ini mereka cuba berpaling tadah mahu kekal bersama perpaduan ummah. Mereka mahu kekal bersama Pas.

Boleh kah kita percaya pada mereka atau percaya pada Tun Mahathir atau kedua-duanya tak boleh dipercayai?

Atau kita pilih bersama parti yang jujur dan berintegriti iaitu PAS sahaja? 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh

Sekianlah artikel Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kisah Nazri Aziz, manusia Ular Kepala Tujuh dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/kisah-nazri-aziz-manusia-ular-kepala.html

Subscribe to receive free email updates: