FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen

FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen
link : FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen

Baca juga


FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen

Page Waytha Moorthy dan Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen Setelah Kematian Adib Diisytiharkan
Insiden serangan kuil di Seafield kini berakhir dengan kematian Allahyarham Muhammad Adib Bin Mohd Kasim jam 9.41 malam semalam.
Kesal dengan apa yang berlaku, media sosial hari ini dibanjiri desakan supaya Menteri Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional, Waytha Moorthy dan Exco Pemberdayaan dan Pembangunan Sosio Ekonomi dan Kerajaan Prihatin Selangor, V Ganabatirau dilucutkan jawatan.
Desakan tersebut ekoran tindakan mereka yang menyalahkan pasukan keselamatan kerana gagal mengawal keadaan insiden Kuil di Seafield baru-baru ini. Dalam masa sama, mereka menuduh orang Islam menyerang kuil di Seafield.
Waytha Moorthy dan V Ganabatirau menerusi akaun Facebooknya turut merakamkan takziah kepada Muhammad Adib.
Namun, ucapan itu diserang komen netizen dengan hastag #LetakJawatanWaythaMoorthy dan #LetakJawatanGanabatirau.
“Waythamoorthy, anda memang muka tidak tahu malu, masih tak mahu letak jawatan. Suka atau tidak, andalah salah satu punca kejadian sebegini berlaku. Malaysia akan sedikit aman tanpa anda didalam kerajaan.
“Waytha Moorthy & Ganabatirau Wajar Didakwa kerana merekalah yg Meniupkan Api Kebencian sehingga Tragedi ini Berlaku…#justice4Adib,” demikian antara komen netizen.
Ikuti komen-komen netizen di Facebook mereka:
www.mayanasional.net



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen

Sekianlah artikel FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel FB Page Waytha Moorthy & Ganabatirau Veraman Diserang Teruk Oleh Netizen dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/fb-page-waytha-moorthy-ganabatirau.html

Subscribe to receive free email updates: