[VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF'

[VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF' - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF'
link : [VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF'

Baca juga


[VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF'



Penasihat Big Blue Taxi, Shamsubahrin Ismail menggesa Setiausaha Politik Menteri Kewangan Tony Pua berdepan dengannya bagi menyelesaikan kemelut yang melanda sektor industri teksi di negara ini.

Kata Shamsubahrin, satu bantahan yang akan disertai golongan pemandu teksi, akan dibuat di hadapan Kementerian Kewangan di Putrajaya pada 9 pagi esok.

Namun sekiranya tiada hasil yang dicapai, katanya, bantahan kedua akan dibuat di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan yang terakhir adalah di rumah Pua.

Beliau berkata demikian pada sidang media hari ini



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF'

Sekianlah artikel [VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] 'Kalau Tony Pua anak jantan, berdepan saya esok di MOF' dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/10/video-kalau-tony-pua-anak-jantan.html

Subscribe to receive free email updates: