["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT

["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT
link : ["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT

Baca juga


["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT


Inilah perjuangan liberalisme, memperjuangkan hak untuk murtad, hak untuk menyebarkan ajaran sesat, hak untuk menyalahgunakan nama Allah, hak untuk mengkristiankan orang Islam, hak untuk mengamalkan LGBT, atas nama kebebasan beragama dan kebebasan individu. Malaysia dianggap negara yang tidak bebas kerana menafikan ‘hak-hak’ di atas, yang sebenarnya bukan hak melainkan kebatilan.

Kita kata kebebasan ada batasnya, seorang Muslim perlu tunduk kepada hukum Islam, orang bukan Islam perlu menghormati dan tidak mengganggu gugat agama Islam. Negara bertanggungjawab memelihara agama Islam. Kita ada tata nilai dan dan budaya kita sendiri, yang mungkin sama dalam beberapa hal tetapi tidak sama dalam perkara2 di atas. Kita ada worldview kita sendiri, dan Barat atas nama UDHR tidak berhak untuk memaksakan pandangan alam mereka ke atas umat Islam. Suatu hari nanti kedudukan Islam sebagai agama persekutuan pun akan diganggu gugat oleh kumpulan ini.

Yang lebih parah adalah orang Islam, yang mengaku tidak jahil tentang Islam, tetapi turut memperjuangkan idea2 liberal ini. Bahkan cuba untuk menjustifikasikannya dengan menyalahgunakan al-Qur’an dan Hadith.

Islam adalah petunjuk dan amanah Allah SWT yang perlu disyukuri dan dipelihara oleh kita semua. Dengan menerima liberalisme seseorang itu, disedari mahupun tidak, akan meninggalkan ajaran Islam dan memeluk liberalisme sebagai kepercayaan, falsafah hidup dan cara hidup baru bagi menggantikan peranan Islam dalam kehidupan peribadi dan masyarakat.

Jangan sesekali kau jual agamamu untuk ‘harga’ yang murah.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel ["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT

Sekianlah artikel ["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ["TAHNIAH" PH] Liberal Tuntut HAK untuk MURTAD, Sebar Ajaran Sesat, HAK Kristiankan orang Islam, Amal LGBT dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/10/tahniah-ph-liberal-tuntut-hak-untuk.html

Subscribe to receive free email updates: