Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula?

Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula? - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula?
link : Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula?

Baca juga


Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula?


JOHOR BAHRU: Menteri Besar Johor, Osman Sapian tidak menolak kemungkinan akan melaksanakan semula projek kontroversi ‘jambatan bengkok’ yang menghubungkan negeri itu dan Singapura.

Beliau berkata cadangan untuk melaksanakan semula projek itu telah dibangkitkan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad sendiri.

Ia kehendak Tun (Dr Mahathir) di mana dulu dia suruh Tun Abdullah Ahmad Badawi mahu buat, Datuk Seri Najib Razak tak mahu buat.
“Saya kata terpulang Tun, ini idea Tun. Jika Tun mahu jambatan diteruskan saya hanya ikut," katanya kepada wartawan di lobi Parlimen hari ini.


Jambatan bengkok atau Jambatan Indah menjadi kontroversi kerana wujud perbezaan pendapat di antara Dr Mahathir dan Najib.

Osman berkata pelaksanaan semula projek ini akan dapat membantu mengurangkan kesesakan jalan di negeri itu.

Mengikut perancangan asal, jambatan bengkok sepanjang 1.4 kilometer sepatutnya dibina bagi menggantikan Tambak Johor sepanjang 1.06 kilometer yang sudah digunakan sejak tahun 1923. - Astro Awani 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula?

Sekianlah artikel Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Projek 'jambatan bengkok' diteruskan semula? dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/10/projek-jambatan-bengkok-diteruskan.html

Subscribe to receive free email updates: