Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking

Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking
link : Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking

Baca juga


Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking

Warna sekolah berkonsepkan LGBT? 

KUALA LUMPUR: Bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini secara sinis mengkritik pendekatan diambil menteri pendidikan Maszlee Malik susulan cadangannya untuk menukar warna kasut dan stoking sekolah.

Dalam posting terbaharunya di Facebook, Najib yang menyifatkan Maszlee sebagai seorang yang 'berpandangan jauh' meminta beliau agar 'mengkaji' juga warna uniform dan bangunan sekolah.

"Warna kasut dan stoking sebenarnya penting dalam perkembangan dan pembentukan pelajar yang sempurna. Sayang sekali Menteri-menteri BN dulu tidak buat kajian sedemikian.


Seterusnya, diharapkan Menteri akan kaji warna baju, warna bangunan sekolah juga. Insya-Allah anak-anak kita akan mendapat manfaat sepenuhnya dan berjaya di masa depan," tulis beliau.




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking

Sekianlah artikel Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kaji juga warna baju dan bangunan sekolah' - Najib perli Maszlee isu kasut, stoking dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/10/kaji-juga-warna-baju-dan-bangunan.html

Subscribe to receive free email updates: