Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS

Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS
link : Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS

Baca juga


Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS

Hutang Negara.

Kerajaan BN kata RM688 bilion.

Ketiga-tiga agensi penarafan antarabangsa dan Bank Dunia kata RM688 bilion.

Lim Guan Eng kata RM1 trilion.

Kini, Mat Sabu kata nilai sebenar hutang negara adalah jauh lebih besar daripada RM1 trilion yang dinyatakan Lim Guan Eng tetapi terpaksa di­sembunyikan supaya Malaysia tidak menjadi muflis.

Siapa yang kita mahu percaya?

Mat Sabu membuat kenyataan mengejut ini ketika berucap di dalam seminar di Universiti Malaya dua hari dahulu.

Adakah Mat Sabu dakwa Lim Guan Eng ialah seorang penipu? 

Ataupun maksud Mat Sabu ialah nilai hutang negara boleh ditukar-tukar sesuka hati oleh kerajaan PH?

Secara am, Mat Sabu kena tahu bahawa pelabur-pelabur asing tidak minat untuk melabur di negara yang sudah muflis tetapi disembunyikan ataupun minat kepada kerajaan yang suka menyembunyikan keadaan sebenar keadaan ekonomi negara.

Mat Sabu juga kena tahu bahawa dia kini bukan lagi ahli pembangkang yang boleh mengeluarkan apa-apa tomahan sesuka-hati seperti dahulu.

Dia sudah berpangkat Menteri dan itupun bukan calang-calang Menteri tetapi Menteri Pertahanan Negara - satu jawatan yang amat penting dan disanjung tinggi.

Oleh itu, Mat Sabu perlu lebih bertanggung-jawab dengan kenyataannya kerana mungkin memberi kesan negatif kepada negara.


-Najib Razak


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS

Sekianlah artikel Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hutang Negara: BN & Penarafan Dunia:RM688b, LGE:RM1trilion, Mat Sabu:LEBIH Rm1trilion diSembunyi Takut M'Sia MUFLIS dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/10/hutang-negara-bn-penarafan-duniarm688b.html

Subscribe to receive free email updates: