PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang

PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang
link : PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang

Baca juga


PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang

ANTARAPOS
 
Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak meminta semua pihak supaya tidak mempolitikkan banjir yang melanda Pulau Pinang.
 
Sebaliknya, Perdana Menteri mahu semua pihak supaya fokus terhadap usaha membantu rakyat.
 
"Saya mahu semua pihak berhenti politikkan banjir Pulau Pinang, fokus kini bantu rakyat. Semua agensi kerajaan dan jentera parti perlu sama-sama bantu," katanya menerusi laman Twitter rasminya @NajibRazak semalam.
 
Najib sebelum ini sudah pun mengarahkan Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA) untuk menyelaraskan bantuan kepada mangsa banjir.
 
Malah Angkatan Tentera Malaysia (ATM) juga dikerahkan ke Pulau Pinang sejak awal pagi semalam.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang

Sekianlah artikel PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PM: Jangan politikkan banjir di Pulau Pinang dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/pm-jangan-politikkan-banjir-di-pulau.html

Subscribe to receive free email updates: