Najib berjanji BN menang, Cina senang

Najib berjanji BN menang, Cina senang - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib berjanji BN menang, Cina senang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib berjanji BN menang, Cina senang
link : Najib berjanji BN menang, Cina senang

Baca juga


Najib berjanji BN menang, Cina senang

 
Pengerusi BN itu berkata, MCA perlu memenangi sekurang-kurangnya 15 kerusi Parlimen supaya masyarakat Cina mempunyai lebih ramai wakil dalam kerajaan.


najib-cina-bn


KUALA LUMPUR: Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Najib Razak berjanji akan memberi kesenangan dan kelebihan kepada masyarakat Cina, jika parti itu dapat meraih kemenangan besar pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Perdana menteri berkata, untuk mendapat lebih banyak bantuan daripada kerajaan, MCA perlu memainkan peranan untuk meraih sokongan pengundi Cina bagi membantu BN mencapai kemenangan lebih besar.

“Sebab itulah kalau masyarakat Cina nak lebih lagi, tolong sokong BN lebih. Sekarang MCA ada 7 ahli Parlimen sahaja, kalau 15 ahli Parlimen lebih kuat.

“Dalam kerajaan kita tanya pada suara kaum Cina, apa mereka mahu, wakil Cina yang kuat atau lemah? Pilihan di tangan anda. Beritahu komuniti Cina, DAP tidak akan boleh tubuh kerajaan,” katanya ketika berucap dalam Perhimpunan Agung MCA di ibu pejabat parti itu hari ini.

Najib berkata, beliau tetap memperuntukkan 3 jawatan Kabinet kepada MCA, walaupun parti itu hanya menyumbang 7 kerusi Parlimen pada PRU13.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Najib berjanji BN menang, Cina senang

Sekianlah artikel Najib berjanji BN menang, Cina senang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib berjanji BN menang, Cina senang dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/najib-berjanji-bn-menang-cina-senang.html

Subscribe to receive free email updates: