[KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru

[KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru
link : [KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru

Baca juga


[KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Sebuah kren di tapak pembinaan tumbang dan menghempap kenderaan di pembinaan Projek Legasi, Jalan Raja Muda Musa, Kampung Baru, ibu negara yang mencederakan seorang pekerja dan dua orang awam.
 
Kejadian dilaporkan berlaku kira-kira jam 12.30 tengah hari tadi. 
 
 
Selain itu, dua buah kereta lagi iaitu Isuzu dan Mercedes turut mengalami kerosakan akibat terkena libasan kabel terputus.
 
Menurut seorang saksi, Norazila Sahbari, 25, dia mendengar bunyi yang sangat kuat sehingga anaknya turut menangis.
 
Risau dengan keadaan itu, Noraliza bergegas berlari keluar mendapatkan anaknya dan melihat kren tersebut sudah jatuh dan menghempap kereta.
 
 
Sementara itu, seorang mangsa yang terselamat, Zukri Hussin, 57, yang sedang menunggu di dalam kereta Mercedes tersebut memberitahu kejadian dipercayai berlaku kira-kira pukul 12.30 tengahari.
 
“Kren itu tumbang sewaktu saya berada di dalam kereta dan berhenti di bahu jalan. Akibat kejadian itu, saya mengalami kecederaan di bahagian tangan akibat terkena serpihan kaca,” katanya di sini hari ini.
 
Dalam satu kenyataan, UDA Holdings Berhad (UDA) telah memaklumkan kepada pihak terbabit untuk menutup kawasan tersebut dengan segera.
 
“Siasatan terperinci akan dijalankan dan maklumat lanjut akan diberikan setelah semua kerja-kerja siasatan tamat,” katanya.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru

Sekianlah artikel [KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KEMASKINI] Tiga cedera kren tumbang di Kampung Baru dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/kemaskini-tiga-cedera-kren-tumbang-di.html

Subscribe to receive free email updates: