Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara

Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara
link : Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara

Baca juga


Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara

ANTARAPOS
 
Post Pic
 
 
JOHOR BAHRU: Seramai 23 mangsa daripada enam keluarga dari Kampung Laut Batu 10, dekat sini ditempatkan di pusat pemindahan sementara (PPS), selepas kediaman mereka dilanda banjir kilat, petang semalam.
 
Menurut Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan, Alam Sekitar, Pendidikan dan Penerangan Johor, Datuk Ayub Rahmat, berkata PPS berkenaan dibuka di Sekolah Kebangsaan Batu 10, dekat sini, jam 9 malam tadi.
 
Katanya, mangsa yang dipindahkan itu membabitkan tujuh lelaki dewasa, enam wanita dewasa, lapan kanak-kanak dan dua bayi.
 
"Bagaimanapun, sebuah pusat pemindahan di Dewan Serbaguna Blok 18, Kampung Paya Kenangan, Kangkar Tebrau di sini, yang dibuka bagi menempatkan tujuh mangsa banjir sudah ditutup pada jam 9.40 malam tadi," katanya dipetik BH Online.
 
Terdahulu, hujan lebat lebih sejam sejak jam bermula 3.30 petang semalam menyebabkan beberapa kawasan di sekitar bandar raya ini termasuk empat perkampungan mengalami banjir kilat.
 
Antara kawasan terjejas membabitkan Kampung Maju Jaya, Kampung Laut Skudai, Jalan Skudai (berhampiran Skudai Parade), Kampung Paya Kenangan dan Kampung Kangkar Tebrau.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara

Sekianlah artikel Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir Johor Bahru: 23 mangsa ditempatkan di pusat pemindahan sementara dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/banjir-johor-bahru-23-mangsa.html

Subscribe to receive free email updates: