Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela

Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela
link : Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela

Baca juga


Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela


KUALA LUMPUR: Seorang lelaki yang mengaku dirinya 'Datuk Seri' didakwa memukul tiga anggota Rela kerana tidak menunjukkan hormat kepadanya.
Kejadian berlaku di sebuah kuil di Ampang di mana satu sambutan diadakan pada pagi Jumaat.

Pasukan Rela bertugas untuk membantu memantau lalu lintas di kawasan itu.

Ketika kejadian, tiga anggota Rela memberitahu Datuk Seri berkenaan bahawa keretanya menghalang laluan berhampiran kuil.

Pengerusi Biro Perkhidmatan Awam dan Aduan MCA, Datuk Seri Michael Chong, yang merupakan timbalan pesuruhjaya kehormat Rela berkata, satu pertelingkahan berlaku selepas Datuk Seri itu menuduh anggota Rela berkenaan tidak menunjukkan hormat kepadanya.

Tiga anggota Rela yang cedera adalah Ranbo Lee, 27, Jackie Leong, 21, dan Melvin Cheong, 19.
Dalam kejadian itu, Ranbo mengalami lebam dan bengkak pada mata kirinya, badan Jackie ditendang manakala Melvin dipukul di bahagian kepalanya.

Michael berkata, kejadian tersebut dirakamkan menerusi kamera litar tertutup (CCTV) dan laporan polis telah dibuat.

"Kenapa melakukan perkara ini, lebih-lebih lagi terhadap orang yang sedang bertugas? Ini adalah penghinaan terhadap pasukan beruniform kita," kata Michael pada sidang media yang turut dihadiri tiga anggota Rela.

-mStar



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela

Sekianlah artikel Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Datuk Seri' Didakwa Pukul Anggota Rela dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/10/datuk-seri-didakwa-pukul-anggota-rela.html

Subscribe to receive free email updates: