Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA

Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA
link : Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA

Baca juga


Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
KUALA LUMPUR: Majlis Olimpik Malaysia (MOM) mengesahkan bahawa Sultan Terengganu, Sultan Mizan Zainal Abidin menarik diri daripada menyertai Sukan SEA 2017 Kuala Lumpur.
 
Perkara tersebut diumunkan oleh Setiausaha Kehormat MOM, Datuk Low Beng Choo yang memberitahu keputusan Sultan Mizan dibuat atas faktor kuda yang tidak berada dalam keadaan baik.
 
Sultan Mizan sebelum ini berada dalam kontinjen Malaysia bagi temasya dwi-tahunan itu menerusi sukan ekuestrian acara kuda lasak.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA

Sekianlah artikel Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sultan Mizan tarik diri Sukan SEA dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/sultan-mizan-tarik-diri-sukan-sea.html

Subscribe to receive free email updates: