"Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven

"Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven
link : "Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven

Baca juga


"Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven

KUALA LUMPUR: Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar muncul sebagai pemegang saham individu ke-2 terbesar dalam 7-Eleven Malaysia Holdings Bhd dengan kepentingan 8.44 peratus selepas mengambil alih 93.70 juta saham dalam rantaian kedai serbaneka itu sejak Julai 2017.
Pemegang saham terbesar 7-Eleven Malaysia, Tan Sri Vincent Tan berkata, tindakan Sultan Ibrahim menambah pegangan dalam 7-Eleven Malaysia adalah baik untuk syarikat tersebut kerana baginda terkenal sebagai pelabur yang bijak dengan memilih syarikat dan perniagaan yang mempunyai asas yang kukuh serta potensi pertumbuhan yang baik.
Pengerusi 7-Eleven Malaysia, Tan Sri Abdull Hamid Embong berkata, tindakan Sultan Johor itu mencerminkan keyakinan baginda dalam prestasi dan masa depan 7-Eleven Malaysia.
“Kami yakin dengan adanya pemegang saham sekaliber Tuanku, kedudukan 7-Eleven dalam industri runcit akan dapat diperkukuhkan lagi,” tambahnya.
Ditubuhkan pada 1984, 7-Eleven adalah pengendali kedai serbaneka 24 jam perintis dan terbesar di Malaysia dengan lebih 2,100 outlet di seluruh negara. #sumber


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel "Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven

Sekianlah artikel "Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Sultan Johor", Pemegang Saham Individu Kedua Terbesar 7-Eleven dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/sultan-johor-pemegang-saham-individu.html

Subscribe to receive free email updates: