Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR

Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR
link : Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR

Baca juga


Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR

 MALAYSIA DATELINE

Jagdeep Singh Deo


Pengerusi Jawatankuasa Perancangan Bandar & Desa dan Perumahan Pulau Pinang Jagdeep Singh Deo menegaskan komitmen kerajaan negeri untuk membina unit kediaman projek perumahan rakyat (PPR) di negeri itu.

Menurut Jagdeep, beliau sendiri telah berbincang dengan Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT), Tan Sri Noh Omar mengenai keperluan Kerajaan Pusat membina lebih banyak unit PPR di negeri ini pada Mac lalu.

Malahan tambah beliau, Ketua Menteri Lim Guan Eng turut mencadangkan sebidang tanah berkeluasan 14.647 hektar di Jelutong untuk kerajaan pusat membina projek PPR.
"Walaupun surat (daripada Guan Eng) bertarikh 20 April 2017 tersebut telah dihantar kepada Menteri KPKT, malangnya sehingga sekarang tidak sebarang maklum balas.
"(Maka) janggal sekali ada pihak tertentu di dalam keadaan sedemikian membangkitkan isu kekurangan unit PPR di Pulau Pinang adalah diakibatkan Kerajaan Negeri Pulau Pinang," tegas Jagdeep sambil mendesak Kerajaan Pusat supaya segera membina unit kediaman PR1MA dan PPR di negeri ini.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR

Sekianlah artikel Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pulau Pinang berusaha bina rumah PPR dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/pulau-pinang-berusaha-bina-rumah-ppr.html

Subscribe to receive free email updates: