PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor

PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor
link : PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor

Baca juga


PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor

Salahuddin (dua, kiri) dan Pengerusi Amanah Johor, Aminolhuda Hassan (tiga, kanan) 
JOHOR BAHRU - Pakatan Harapan akan meletakkan calon berprofil tinggi di beberapa kerusi panas di negeri ini bagi memenangi PRU14.

Naib Presidennya, Salahuddin Ayub berkata, Pakatan Harapan akan memberi lebih banyak ruang kepada tokoh-tokoh utama sebagai strategi mereka menumpaskan BN di Johor dan mengambil-alih pemerintahan kerajaan negeri.

"Parti dalam Pakatan Harapan seperi Parti Pribumi Bersatu Malaysia  (Bersatu) akan menempatkan tokoh-tokoh besar mereka seperti Tan Sri Muhyiddin Yassin, begitu juga dengan DAP seperti dalam PRU13 lalu yang memilih banyak calon berprofil mereka di saat akhir.

"Ini merupakan strategi kita untuk memenangi PRU14 dan membuktikan kepada rakyat bahawa kita sememangnya serius" katanya kepada pemberita pada sidang media, di sini hari ini. - SH



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor

Sekianlah artikel PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU14: Calon BERPROFIL TINGGI tanding di Johor dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/pru14-calon-berprofil-tinggi-tanding-di.html

Subscribe to receive free email updates: