'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan'

'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan' - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan'
link : 'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan'

Baca juga


'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan'



1MDB
1MDB


SHAH ALAM - Bekas Ahli Parlimen Balik Pulau, Yusmadi Yusoff kecewa terhadap kerajaan kerana tidak memulakan tindakan pendakwaan jenayah berhubung penyelewengan dana daripada 1MDB.

Beliau mendakwa, sejak awal lagi kes 1MDB sememangnya mempunyai asas jenayah dan tindakan sivil dimulakan oleh DOJ AS sejak lebih setahun lalu hanya satu proses awal untuk mendapatkan penghakiman mahkamah bagi menyita aset terlibat.

“Amat memalukan sistem keadilan jenayah negara kerana sehingga hari ini tiada tindakan diambil.

“Ia tidak lucu apabila di Malaysia, pihak berkenaan mengatakan skandal 1MDB tidak perlu diambil apa-apa tindakan,” katanya memetik laporan portal berita The Malaysian Insight, semalam.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel 'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan'

Sekianlah artikel 'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Memalukan jika tak ambil tindakan pendakwaan' dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/memalukan-jika-tak-ambil-tindakan.html

Subscribe to receive free email updates: