Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC

Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC
link : Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC

Baca juga


Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC

PUTRAJAYA: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan bekas Ketua Pegawai Eksekutif Felda Investment Corporation (FIC) hari ini bagi membantu siasatan berhubung kes pembelian hotel di London.
Penahanan beliau di ibu pejabat SPRM pada 9.20 malam itu disahkan oleh Pengarah Siasatan SPRM Datuk Simi Abd Ghani.
Lelaki itu sebelum itu hadir ke ibu pejabat SPRM di sini sejak 9.30 pagi untuk memberi keterangan berkaitan kes berkenaan.
Simi berkata berkata SPRM akan membuat permohonan reman terhadap lelaki berkenaan di Mahkamah Majistret Putrajaya esok. #sumber


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC

Sekianlah artikel Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isu Hotel: SPRM Tahan Bekas CEO Felda Investment Corporation FIC dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/isu-hotel-sprm-tahan-bekas-ceo-felda.html

Subscribe to receive free email updates: