Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian

Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian
link : Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian

Baca juga


Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian


A Kadir Jasin :

Assalamualaikum Saudara Ab Jalil Backer Terima kasih atas minat kepada insiden tak bertamadun yang terjadi di forum Nothing To Hide 2.0 yang diadakan di Shah Alam semalam.

Seorang pembahas telah menghantar komen ke laman web MyKMU.net mengulas catatan Nothing 2 Hide Tun Dr Mahathir bin Mohamad.

Ia komen pertama bagi tajuk tersebut dan mendapat banyak like. Tetapi komen itu kemudiannya dipadamkan tidak lama kemudian.

Pengulas itu menghantar komen yang saudara padam itu kepada saya melalui WhatsApp. Berikut komen beliau:

"Memang la kita ni berpolitik.. tapi jangan la bayar org, hantar org dan bagi baju free untuk buat rusuhan di nothing to hide 2.0.

Diorg ni pakai t-shirt parti bersatu tapi design lain. Aku pun terdetik "eh ramainye belia dan budak2 tgh belajar dalam bersatu, bagus diorg ni." Mereka ni duduk di tepi dan belakang dewan. Bila sampai masa soalan yg provocative dan Tun M boleh jawab like a breeze mula lah baling kasut, selipar, botol air tp yg paling hebat kerusi besi melambung ke Tun M, org umum dan media.

Bodyguard Tun M angkat beliau dan good citizen yg duduk depan main tepis2 botol dan selipar. Kerusi tak sampai sbb diorg tak kuat nak baling jauh2.

Family dah resah, aku tgk la kerusi ni melambung kene tak org dkt2 dgn aku dgn harapan boleh la tangkap atau tepis sikit.

Suar/Flare yg kita duk hidupkan kat stadium pun ada org baling. Ada org tu takut api, menangis plak dia.. adoi.
Merusuh dan bergaduh dibawa ke luar dewan. Macai berlari la ke moto dan memecut keluar so nampak la baju2 di jalan raya dibuang.

Security, korg handle la tugas kamu, kami ni yg ada dlm dewan gotong-royong susun kerusi.

Pada mulanya, the show should go on but the programme was cut short.

Semestinya, sesiapa yang membayar dan mengambil bayaran, bukan dari golongan yang bijak.

Majority yang pakai baju armada free tipuan ni pelajar yang tidak tahu agenda macai rusuhan ini, dipanggil kononnya untuk meraikan Tun M dan parti bersatu ke Shah Alam.

Wallahualam. God please protect the nation.

- saya sikap natural, dtg sebab jadi supir."

Saya harap saudara Jalil sebagai seorang pengamal media sosial dan seorang gentleman akan memberi peluang kepada pembahas itu dengan membiarkan komen saya ini berada di ruang ini.

Terima kasih.


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian

Sekianlah artikel Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Blogger Pro Najib PADAM Komen Saksi Kejadian dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/blogger-pro-najib-padam-komen-saksi.html

Subscribe to receive free email updates: