Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan

Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan
link : Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan

Baca juga


Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan

ANTARAPOS.COM

Post Pic


KUBANG PASU: Anak Exco, Datuk Aminuddin Omar dan seorang rakannya maut setelah pikap dinaiki mereka terbabas sebelum merempuh pokok di Kilometer 12.7 Lebuh Raya Changlun di Kampung Bendang Perang di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 4 petang itu, mangsa, Irfan Aminudin, 20, dari Taman Tunku Sarina Jitra di sini dan rakannya, Wan Khuzairi Wan Cik, 27, dari Kampung Padang Terap meninggal dunia di tempat kejadian akibat tersepit pada kenderaan berkenaan.

Keadaan kenderaan yang dinaiki mangsa.

Menurut Pegawai Perhubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) negeri, Penguasa Bomba Mohamad Mustakim Mukhtar berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan pada pukul 4.30 petang berhubung kejadian.

"Setiba di lokasi kejadian didapati dua lelaki tersepit dalam kenderaan pikap jenis Toyota Hilux yang dipercayai terbabas dan  melanggar pokok di lebuh raya.

"Kedua-duanya berjaya dikeluarkan oleh anggota bomba namun disahkan meninggal dunia oleh pihak Kementerian Kesihatan," katanya di sini hari ini.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan

Sekianlah artikel Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anak Exco Kedah, rakan maut kemalangan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/anak-exco-kedah-rakan-maut-kemalangan.html

Subscribe to receive free email updates: