AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah

AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah
link : AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah

Baca juga


AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah



Pelakon dan model popular Indonesia, Raline Shah dilantik sebagai pengarah baru syarikat penerbangan kos murah AirAsia Indonesia.

Berita itu diumumkan sendiri oleh Pengarah Urusan AirAsia, Tan Sri Tony Fernandes menerusi Instagramnya semalam, namun tidak mendedahkan secara terperinci jawatan apakah yang disandang aktres Surga Yang Tak Dirindukan itu.

“Pengarah baharu kami di AirAsia Indonesia, Raline Shah. Bijak, kreatif dan merendah diri. Orang penting yang akan mengemudi syarikat menjelang IPO (Saham Terbitan Awam)”, tulis Tony di laman Instagramnya


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah

Sekianlah artikel AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel AirAsia lantik pelakon cantik Indonesia sebagai pengarah dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/airasia-lantik-pelakon-cantik-indonesia.html

Subscribe to receive free email updates: