Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan !

Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan ! - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan !
link : Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan !

Baca juga


Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan !

KUALA LUMPUR: AMMB Holdings Bhd dan RHB Bank Bhd berada di landasan untuk memuktamadkan rundingan penggabungannya.

Ketua Pegawai Eksekutif AmBank Group Datuk Sulaiman Mohd Tahir berkata beliau yakin kedua-dua bank terbabit akan dapat memenuhi tarikh akhir bagi perjanjian eksklusif itu pada 30 Ogos 2017.
“Ia masih dalam proses. Ia berada di landasan yang betul,” katanya kepada pemberita pada majlis rumah terbuka Hari Raya Credit Guarantee Corp Malaysia Bhd hari ini.
erdahulu AMMB dan RHB Bank memperoleh kelulusan daripada Bank Negara Malaysia untuk memulakan rundingan bagi cadangan penggabungan itu yang melibatkan perjanjian semua saham.
Kedua-dua pihak memeterai perjanjian eksklusif untuk merundingkan dan memuktamadkan terma dan syarat cadangan penggabungan itu untuk diserahkan kepada pihak berkuasa kawal selia relevan.
Penggabungan itu, sekiranya menjadi kenyataan, akan mewujudkan bank ke-4 terbesar negara dari segi saiz aset. #sumber


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan !

Sekianlah artikel Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sulaiman: AmBank Dan RHB Bakal Memuktamadkan Penggabungan ! dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/sulaiman-ambank-dan-rhb-bakal.html

Subscribe to receive free email updates: