Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh

Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh
link : Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh

Baca juga


Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh


Pakatan Harapan seharusnya tidak lagi memperjuangkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia ketujuh, kata penganalisis Politik Ideas, Wan Saiful Wan Jan.

Menurutnya, Pakatan Harapan seharusnya sedar, keadaan semasa Anwar dan harus mengangkat calon lain untuk menyandang jawatan tersebut.

"Sudah-sudahlah tu... Teruskan dengan calon lain.

"Untuk jawatan perdana menteri, fikirlah orang muda," katanya dalam Wacana Sinar Harian Siri ke-48 bertajuk Pakatan Harapan vs Barisan Nasional, Mari Kita Nilai.

Katanya, hari ini Pakatan Harapan dilihat lebih banyak tersangkut dengan kepimpinan orang lama.

"Daripada 1998 berlaku zaman reformasi hingga sekarang masih ada kumpulan-kumpulan yang berdebat apa nak jadi pada (Datuk Seri) Anwar Ibrahim.

"Beliau dalam penjara. Beliau tidak akan jadi perdana menteri ketujuh," katanya.

Beliau berkata, sudah tiba masanya untuk PKR berubah.

"Sedangkan, kalau dilihat di kalangan orang muda ramai yang boleh memimpin.

"Dalam Pakatan Harapan sendiri, ramai orang muda," ujarnya. - SH


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh

Sekianlah artikel Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sudah-sudahlah perjuangkan Anwar jadi PM ketujuh dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/sudah-sudahlah-perjuangkan-anwar-jadi.html

Subscribe to receive free email updates: