Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan

Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan
link : Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan

Baca juga


Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan


Struktur dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan selepas mesyuarat majlis presiden bersidang lebih empat jam hari ini.

Tun Dr Mahathir Mohamad secara rasmi dilantik sebagai pengerusi gabungan pembangkang itu. Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini meringkuk di penjara Sungai Buluh pula dinamakan sebagai Ketua Umum Pakatan Harapan, manakala isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dinamakan sebagai presiden.




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan

Sekianlah artikel Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Struktur Kepimpinan dan logo Pakatan Harapan akhirnya berjaya dimuktamadkan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/struktur-kepimpinan-dan-logo-pakatan.html

Subscribe to receive free email updates: