Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi

Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi
link : Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi

Baca juga


Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi

SINAR ONLINE

Telefon
Gambar hiasan.
 
 
TEXAS - AMERIKA SYARIKAT. Seorang remaja maut dipercayai terkena renjatan elektrik selepas menggunakan telefon yang dicaj ketika mandi, lapor Reuters.

Madison Coe,14 dari Lubbock maut di kediaman bapanya di New Mexico hujung minggu lalu ketika mandi, lapor Hobb News-Sung yang memetik pegawai kecemasan.

Polis Locington, New Mexico berkata, keadaan mangsa menunjukkan dia terkena renjatan elektik dengan telefon bimbit, pengecaj serta kabel sambungan ditemui di dalam bilik mandi.

Nenek mangsa, O'Guinn berkata, dalam temubual dengan stesen TV Lubbpck KCBD, gadis itu ditemui dengan kesan terbakar pada tanggannya yang memegang telefon.

"Ini adalah satu tragedi yang tidak perlu berlaku kepada orang lain.

"Kami berharap kejadian ini akan memberi pengajaran kepada orang lain supaya tidak menunggunakan telefon di dalam bilik mandi terutamanya ketika ianya dicaj," katanya.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi

Sekianlah artikel Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Remaja maut guna telefon bimbit ketika mandi dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/remaja-maut-guna-telefon-bimbit-ketika.html

Subscribe to receive free email updates: