Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari

Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari
link : Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari

Baca juga


Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari

THE MALAYSIAN TIMES


PUTRAJAYA: Seorang pemimpin sebuah dewan perniagaan di Perak direman dua hari bermula hari ini bagi membantu siasatan kes rasuah melibatkan projek-projek memajukan tanah di sebuah lokasi di Perak serta pembekalan bahan binaan pada 2014.

Perintah reman sehingga 12 Julai itu dikeluarkan Majistret Nik Isfahanie Tasnim Wan Ab Rahman di Mahkamah Majistret di sini hari ini.

Suspek berusia 47 tahun itu ditahan di Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di sini kira-kira 4 petang semalam.

Setakat ini, pihak SPRM masih belum melakukan sebarang sitaan membabitkan suspek.
Kes disiasat mengikut Seksyen 420 Kanun Keseksaan.–Bernama




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari

Sekianlah artikel Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemimpin Dewan Perniagaan di Perak direman 2 hari dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/pemimpin-dewan-perniagaan-di-perak.html

Subscribe to receive free email updates: