Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak

Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak
link : Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak

Baca juga


Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak

Gambar Hiasan Semata-Mata
Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail berharap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak memastikan peralihan kuasa yang baik sebaik sahaja Umno BN tewas dalam pilihan raya umum akan datang.
Seruan itu dibuat presiden KEADILAN tersebut sebagai maklum balas kepada kenyataan Najib yang memburuk-burukkan pembangkang pada satu majlis bersama pelabur asing hari ini.

Saya ingin mencadangkan agar Datuk Seri Najib tidak memperlekeh kekuatan dan iltizam Pakatan Harapan dalam membina Malaysia yang lebih baik.
“Sebaliknya, beliau perlu mengumumkan bahawa beliau bersedia menerima kehendak rakyat dan memastikan peralihan kuasa yang baik sekiranya Pakatan Harapan pilihan raya umum ke-14 nanti,” katanya dalam kenyataan.
Najib hari ini mengkritik kerajaan Selangor di bawah pimpinan KEADILAN iaitu Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yang menyaksikan PAS, KEADILAN dan DAP masih bergabung walaupun tiada kerjasama politik rasmi dengan PAS.
Menurut Wan Azizah, kenyataan Najib yang dibuat pada acara bukan politik itu memberi petanda akan ketakutan beliau terhadap kemungkinan hilang kuasa.
“Kenyataan Datuk Seri Najib hari ini menunjukkan betapa takutnya beliau sekiranya Pakatan Harapan memenangi PRU14, maka para kleptokrat dan perompak wang rakyat akan dibawa ke muka pengadilan,” katanya. http://ift.tt/1jwUgax


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak

Sekianlah artikel Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib dimohon SERAH KUASA dengan baik APABILA KALAH PRU14 kelak dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/najib-dimohon-serah-kuasa-dengan-baik.html

Subscribe to receive free email updates: