Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah

Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah
link : Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah

Baca juga


Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah




Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini memutuskan Datuk Seri Najib Razak tidak perlu menjawab tuduhan menghina mahkamah seperti didakwa Datuk Seri Mukhriz Mahathir dua minggu lalu.

Kenyataan Najib yang dipertikaikan itu dibuat melalui satu kenyataan media.

Hakim Datuk Ahmad Zaidi Ibrahim berkata, kenyataan media perdana menteri pada 7 Julai lalu itu tidak menunjukkan Najib merujuk kepada perbicaraan mahkamah antara Timbalan Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Datuk Seri Mukhriz Mahathir dengan pembantu perdana menteri Datuk Seri Tengku Sariffuddin Tengku Ahmad.

Justeru, kata hakim, Mukhriz yang juga bekas menteri besar Kedah itu gagal membuktikan kes prima facie terhadap Najib.

LIHAT VIDEO DI SINI



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah

Sekianlah artikel Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mukhriz gagal kaitkan Najib hina mahkamah dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/mukhriz-gagal-kaitkan-najib-hina.html

Subscribe to receive free email updates: