Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby

Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby
link : Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby

Baca juga


Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby

MALAYSIAKINI


Pelakon Norman Hakim menasihati bekas isterinya, Abby Abadi, supaya memperbanyakkan bersabar dan menerima kehendak Ilahi selepas menerima berita sedih artis terbabit kehilangan bayinya yang masih dalam kandungan.

Menerusi status dimuat naik di Instagram pagi tadi, Norman memaparkan perbualan bersama Abby di WhatsApp yang memaklumkan kematian bayi berkenaan.

Dalam perbualan itu, Abby turut meminta Norman supaya menjaga anaknya selepas doktor mengesahkan berita sedih itu.

“Assalamuaikum, esok minta tolong ambil dan jaga baby beberapa hari sebab saya kena masuk hospital sebab baby dalam perut ini dah meninggal. Baru tahu tadi," katanya.

Abby turut memaklumkan kepada Norman bahawa dia perlu berada dalam wad sekurang-kurannya tiga hari bagi proses mengeuarkan bayinya.

“Lepas itu nak kena berpantang pula macam orang bersalin sebab baby dah lima bulan. Harap maklum ye. Uruskan jugalah Dania dan Danish selagi saya tak sihat. Terima kasih,” tulis Abby kepada Norman



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby

Sekianlah artikel Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kandungan meninggal, Norman tabahkan Abby dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/kandungan-meninggal-norman-tabahkan-abby.html

Subscribe to receive free email updates: