Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz

Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz
link : Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz

Baca juga


Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz

ANTARAPOS.COM

Post Pic


KUALA LUMPUR: Datuk Seri Mukhriz Mahathir hari ini memberitahu Mahkamah Tinggi bapanya Tun Dr Mahathir Mohamad merancang untuk menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sejak 2014.

Menjawab soalan peguam Datuk Seri Tengku Sarifuddin Tengku Ahmad, Datuk Seri Jahaberdeen Mohamed Yunoos sama ada beliau bersetuju dengan kenyataannya bahawa bekas Perdana Menteri itu berusaha untuk menjatuhkan Najib sejak 2015.

Bekas Menteri Besar Kedah itu bersetuju dengan kenyataan berkenaan, tetapi menambah rancangan itu berkemungkinan bermula pada 2014.

Menjawab soalan sama ada rancangan berkenaan dinyatakan kepada umum dan disiarkan dalam media perdana serta media sosial, beliau berkata, “Ya”.

Beliau juga bersetuju dengan bahawa Dr Mahathir dan bekas Timbalan Perdana Menteri Tan Seri Muhyiddin Yassin mempunyai rancangan untuk menjatuhkan Najib tetapi menafikan mereka “berpakat” untuk melaksanakannya.

ADUN Ayer Hitam itu berkata demikian ketika memberi keterangan dalam saman fitnahnya terhadap setiausaha akhbar Najib, Tengku Sarifuddin mengenai dua kenyataan media didakwa fitnah dibuat terhadapnya pada April tahun lalu.

Sebelum itu, ketika disoal semula oleh peguamnya Mohammed Haniff Khatri Abdulla, Mukhriz mendakwa tertuduh (Tengku Sarifuddin) cuba untuk memburukkan nama baiknya.

Dalam saman itu, Mukhriz mendakwa beliau telah menyatakan melalui satu kenyataan media pada 21 April meminta Tengku Sarifuddin supaya menarik balik kenyataannya atau menghadapi tindakan undang-undang.

Plaintif mendakwa kenyataan itu menggambarkan beliau secara terus bersekongkol dengan Muhyiddin dan Dr Mahathir dalam usaha untuk menjatuhkan kerajaan.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz

Sekianlah artikel Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dr Mahathir merancang untuk jatuhkan Najib sejak 2014, kata Mukhriz dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/dr-mahathir-merancang-untuk-jatuhkan.html

Subscribe to receive free email updates: