Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta

Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta
link : Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta

Baca juga


Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Tidak sampai tiga jam bergembira selepas berjaya merompak sebuah kedai emas, sekumpulan tujuh lelaki berputih mata apabila mereka diberkas polis jam 2.00 petang tadi. 
 
Semua suspek diberkas hasil tindakan pantas Bahagian Siasatan Jenayah Daerah Kajang dan Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Selangor, berdasarkan maklumat dan risikan yang dijalankan.
 
Terdahulu dalam kejadian jam 11 pagi, sekumpulan empat lelaki bersenjata pistol dan penukul besi memakai topi keledar penutup penuh serta bersarung tangan hitam memecah masuk sebuah kedai emas di tingkat bawah pusat beli belah di Bandar Tun Hussein Onn.
 
Suspek kemudian memecah rak kaca dan memasukkan barang kemas dalam beg pakaian manakala seorang suspek yang bersenjata pistol dipercayai melepaskan lima das tembakan ke arah pengawal keselamatan.
 
Mereka kemudian dilaporkan melarikan diri dengan sebuah kenderaan.
 
Hasil rompakan berjumlah yang dianggarkan bernilai RM3 juta.
 
Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmat, berkata polis menahan tujuh lelaki dipercayai suspek kes samun, di Kampung Lalang, Dengkil, Sepang.
 
Fadzil berkata, hasil maklumat orang awam membawa polis ke lokasi kejadian.
 
"Kita dapat menangkap tujuh lelaki, selain menemui sejumlah besar barangan emas, penukul dan senjata api," katanya dipetik Berita Harian.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta

Sekianlah artikel Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Diberkas tiga jam lepas rompak emas RM3 juta dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/diberkas-tiga-jam-lepas-rompak-emas-rm3.html

Subscribe to receive free email updates: