BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang

BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang
link : BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang

Baca juga


BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang

MALAYSIAKINI


Barisan Nasional (BN) Johor kini menumpukan usaha mempertahankan kerusi yang dimenangi dalam pilihan raya umum (PRU) lepas dan merampas kembali kerusi yang ditawan pembangkang pada PRU14 nanti.

Setiausaha BN Johor Datuk Md Jais Sarday berkata setakat ini pihaknya berpuas hati dengan komitmen dan gerak kerja yang diberikan oleh anggota parti komponen demi menjamin kemenangan.
"Tagline kita adalah 'retain' (mengekalkan) dan 'regain' (mendapatkan kembali). Justeru, kita yakin dapat mengekalkan 21 kerusi Parlimen dan 38 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dimenangi selain mendapatkan semula lima kerusi Parlimen dan 18 kerusi DUN yang dimiliki pembangkang," katanya ketika ditemui  pemberita pada Konvensyen BN Johor di Johoe Bahru hari ini.

Pengerusi jawatankuasa perumahan dan kerajaan tempatan itu berkata jentera gerak kerja BN akan turut berusaha meningkatkan majoriti pengundi di kesemua 26 kawasan Parlimen dan 56 kerusi DUN di seluruh negeri ini.

"Kalau kita dapat menggemblengkan lagi gerak kerja ini, kita bukan sahaja dapat mengekalkan pencapaian BN di Johor tetapi yakin dapat meningkatkannya pada pilihan raya umum akan datang," katanya.

Seramai 400 perwakilan hadir pada konvensyen sehari berkenaan yang dirasmikan Menteri Besar Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin merangkap Pengerusi BN negeri, antara lain untuk membentangkan pencapaian pembangunan negeri ini sejak 2013 hingga kini.- Bernama




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang

Sekianlah artikel BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BN Johor tumpu usaha rampas kerusi pembangkang dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/bn-johor-tumpu-usaha-rampas-kerusi.html

Subscribe to receive free email updates: