Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum

Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum
link : Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum

Baca juga


Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum


Terdapat segelintir wanita mengabaikan solat ketika leka membeli belah di Shopping Kompleks. Alasannya tak bawa telekung atau telekung yang disediakan di surau kat shopping kompleks kotor dan tak menyenangkan. Yang agak beragama pula memberikan jawapan yang terlalu menyimpang dari landasan agama, iaitu nak qada solat kat rumah nanti. Entah kitab mana yang dirujuk dan entah ulama mana yang dijadikan sandaran.

Sebenarnya, Qada solat adalah untuk orang yang meninggalkan solat tanpa sengaja seperti tertidur dan terlupa. Bagi yang meninggalkan solat secara sengaja,termasuk dengan alasan tidak bawa telekung hukumnya berdosa besar. Pelakunya mesti bertaubat dengan sebenar-benar taubat dan menqada solat yang ditinggalkan itu sesegera mungkin. Jadi dalam situasi sebegini, jika wanita tersebut telah memakai pakaian yang memenuhi kriteria menutup aurat sebagaimana yang telah dijelaskan, maka wanita tersebut boleh langsung bersolat dengan pakaian tersebut.






Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sIO21a

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum

Sekianlah artikel Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita Wajib Baca : Cara Solat Tanpa Telekung Yang Ramai Berikan Alasan Untuk Tidak Bersolat Di tempat Umum dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/wanita-wajib-baca-cara-solat-tanpa.html

Subscribe to receive free email updates: