Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara

Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara
link : Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara

Baca juga


Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara

Pemandu Grab Perbodohkan Pelancong Dikecam Netizen

Seorang pemandu Grab dikecam teruk apabila memaki hamun pasangan pelancong daripada China yang menaiki kereta dipandunya.

Menerusi sebuah video berdurasi selama 1.06 minit ini, lelaki itu bertindak memperbodohkan penumpang tersebut dengan mengeluarkan kata-kata kesat kepada mereka.

Pemandu biadab tersebut telah memanggil penumpang itu dengan panggilan sengal, lahanat, bodoh dan pelbagai kata-kata kesat lain.

Di laman Facebook, kebanyakan netizen menzahirkan rasa marah terhadap perbuatan pemandu tersebut dan menggesa pihak Grabcar mengenakan tindakan tegas.

Johar Bin Sanudin: Teruk benar akhlak budak ini. Ada tiga benda dia khianati yang pertama maruah negara, kedua maruah bangsa dan ketiga yang paling penting tercemarnya syiar islam.  

Zaini Hamid: Dia lebih teruk daripada binatang. Memalukan bangsa. Tidak kelakar dan dia sepatutnya menerima tindakan diatas perbuatan yang dilakukan ini.

Rosmawati Ismail: Ini nama dia kurang didikan daripada mak bapak dia. Apa ingat lawak ke buat macam itu. Macam sampah dan betul-betul memalukan bangsa.

Rahman Ghani: Inilah manusia tidak beretika dan tidak amanah pada Allah. Meskipun mereka warga China namun sebagai manusia kita diberi amanah untuk hidup dalam suasana aman damai.

NurHadi: Lebih baik dia betulkan gigi itu dulu sebelum mengutuk orang. Sekarang menjawab la apabila diri sendiri membuka aib sendiri.

Rata-rata netizen berasa malu dengan tindakan yang dilakukan oleh pemandu itu dan menyifatkan dia cuba menunjukkan kebodohan diri sendiri kepada orang ramai di media sosial.

Teks Oleh: Rozaimi Zubaidi

Sumber: Astro Gempak
Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sseuyr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara

Sekianlah artikel Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video pemandu grab perbodohkan pelancong China dikecam, memalukan negara dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/video-pemandu-grab-perbodohkan_16.html

Subscribe to receive free email updates: