Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera

Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera
link : Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera

Baca juga


Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera

LONDON: Beberapa orang cedera di utara London pada awal Isnin, susulan laporan bahawa terdapat sebuah kenderaan yang telah merempuh pejalan kaki, menurut polis Britain.

Polis berkata, mereka dihubungi selepas jam 12.20 tengah malam waktu tempatan, berhubung laporan mengenai kemalangan yang terjadi di Seven Sisters Road, di kawasan Finsbury Park di bandar ini.

Menurut akhbar The Sun, sebuah van melanggar sekumpulan orang ramai berhampiran masjid Finsbury Park.

"Terdapat beberapa kecederaan di tempat kejadian. Seorang telah ditangkap," kata polis London.

Saksi Reuters menyaksikan sekurang-kurangnya seorang di dalam ambulans. Anngota polis dan beberapa unit ambulans kelihatan di tempat kejadian.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sIHHq0

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera

Sekianlah artikel Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Van langgar pejalan kaki di London, beberapa orang cedera dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/van-langgar-pejalan-kaki-di-london_19.html

Subscribe to receive free email updates: