UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti

UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti
link : UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti

Baca juga


UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti

LONDON: Ramalan awal keputusan Pilihan Raya United Kingdom (UK) menyaksikan  Parti Konservatif pimpinan perdana menteri Theresa May bermungkinan gagal mendapat majoriti di parlimen negara itu.

Keputusan itu dilihat berkemungkinan meletakkan politik negara itu dalam keadaan krisis dan melambatkan rundingan Brexit, iaitu usaha untuk keluar dari Kesatuan Eropah (EU).

Keputusan awal setakat ini meramalkan Parti Konservatif dipimpin May menguasai 314 daripada 650 kerusi parlimen yang dipertandingkan.

Kegagalan mendapat majoriti itu bermakna Parti Konservatif perlu menbentuk gabungan dengan parti-parti kecil.

Parti buruh di tempat kedua dengan 266 kerusi parlimen.

Kputusan ramalan juga meletakkan Parti kebangsaan Scotland, menang 34 kerusi.

Sekiranya tiada parti menang mutlak, keputusan bakal menyaksikan parlimen tergantung.

Keputusan pilihan raya juga akan menentukan status rundingan Brexit dengan 27 negara anggota EU.

Kegagalan May menang majoriti juga menimbulkan tanda tanya mengenai kedudukan beliau sebagai pemimpin parti dan mungkin bermakna bakal berlaku pilihan raya kedua  tahun ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sZJp2l

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti

Sekianlah artikel UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel UK Memilih: Parti Konservatif mungkin gagal dapat majoriti dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/uk-memilih-parti-konservatif-mungkin.html

Subscribe to receive free email updates: