Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah..

Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah.. - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah..
link : Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah..

Baca juga


Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah..


Cuaca kat Malaysia ni memang memerlukan kita duduk dalam penghawa dingin sebabkan cuaca yang panas. Setiap hari kita gunakan penghawa dingin sampai dah berhabuk dah belah dalam tu tapi tak ramai yang rajin nak cuci. Betul tak?



Dah nak raya ni rajin-rajinkan lah diri cuci penghawa dingin tu sebab senang sangat caranya! Hanya tetapkan 'mode fan' pada remote control penghawa dingin tu. 



Selepas anda guna aircond waktu malam, JANGAN matikan terus aircond anda sebaliknya anda buat langkah berikut :


1. Tetapkan mode daripada "Cool" ke mod "Fan", tetapkan Kelajuan Kipas ke tahap paling tinggi.
2. Biarkan ia berjalan selama 15 minit.
3. Kemudian barulah matikan aircond.


Sebab apa kena tukar kepada 'mode fan' eh?

Sebabnya semasa berada dalam mode fan tu ia tak akan mengaktifkan pemampat, jadi hanya blower kipas tu je berfungsi dengan normal dan udara bertiup. Ia akan keringkan kelembapan dalaman unit aircond selain mengurangkan kotoran dan kulat disebabkan debu dan kotoran tu semua.


Kredit: Siakap Keli


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rGA6YR

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah..

Sekianlah artikel Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tetapkan 'Mode Fan' Kalau Nak Bersihkan Aircond Dengan Mudah.. dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/tetapkan-mode-fan-kalau-nak-bersihkan.html

Subscribe to receive free email updates: