Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir?

Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir? - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir?
link : Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir?

Baca juga


Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir?

MINGGU lalu Karnival Jualan Mood Republik yang berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) menerima kunjungan ramai yang tidak henti-henti berpusu-pusu ke lokasi tersebut.

Karnival yang berlangsung selama 72 jam bermula Jumaat lalu menghimpunkan pelbagai gerai jualan pakaian, aksesori dan biskut raya bagi menyambut Aidilfitri yang bakal tiba tidak lama lagi.

Gerai yang pasti mendapat sambutan hangat sudah tentulah gerai jualan para selebriti yang terlibat sama dalam karnival tersebut.

Aeril Zafrel merupakan salah seorang artis yang terlibat sama dalam karnival tersebut, menjual baju Melayu jenamanya sendiri, Lima Waktu dan isterinya, Wawa Zainal RTW.

Namun, dalam rancak berniaga, Aeril terkejut apabila menjumpai satu objek pelik yang ditemui berdekatan dengan gerai jualannya.

Berkongsikan perkara aneh itu, Aeril mendakwa objek itu adalah sihir yang dihantar oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan perniagaannya.

“Jumpa benda alah ni kat booth masa meniaga malam tadi kat PWTC. Apalah niat sebenarnya? Astaghfirullah… Bulan Ramadan pun nak buat macam ini. Bukan booth kat KL je booth kami kat Johor pun sama, staf jumpa benda yang sama.

“Zaman sekarang ada lagi orang percaya benda-benda ni. Dah bawak pergi jumpa pakar dalam bidang ni.. Ternyata benda ni sihir. Cukup-cukuplah.. Percaya pada rezeki masing-masing #iknowwhouare, tulis Aeril menerusi posting di laman Instagramnya, semalam.

Meletakkan hashtag #iknowwhouare, nampaknya Aeril memberikan bayangan seolah-olah dia mengetahui perbuatan sihir tersebut dilakukan oleh siapa. Mudah-mudahan perniagaan Aeril terus sukses selepas ini dan tidak terkesan dengan hasad dengki yang mungkin dilakukan oleh pesaing Aeril dalam bidang perniagaan yang dilakukannya itu. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sqfHEz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir?

Sekianlah artikel Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir? dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/temui-objek-pelik-booth-jualan-aeril.html

Subscribe to receive free email updates: