Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford

Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford
link : Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford

Baca juga


Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford

TAJUK lagu Eminem iaitu 'Stan' telah dijadikan perkataan baharu di dalam Kamus Oxford.

Perkataan Stan mula popular selepas Eminem menyanyikan lagu tersebut pada tahun 2000 dan dilancarkan pada tahun 2000 dan telah digunakan secara meluas oleh orang ramai. 

Perkataan tersebut membawa maksud, seseorang yang terlalu obses terhadap idola mereka.

Menurut laporan BBC, pihak pengurusan kamus Oxford menganggap perkataan itu sesuai menjadi satu perkataan baru untuk digunakan.

Ternyata, populariti perkataan 'Stan' tidak pudar meskipun Eminem semakin menyepi daripada persada muzik.

Lagu tersebut merupakan kolaborasi Eminem bersama penyanyi Dido dan muzik video tersebut mengisahkan tentang seorang peminat fanatik yang membunuh diri kerana diabaikan Eminem.

Sumber Oleh : BBC



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rRV9EB

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford

Sekianlah artikel Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tajuk lagu Eminem, 'Stan' jadi perkataan baharu dalam Kamus Oxford dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/tajuk-lagu-eminem-stan-jadi-perkataan.html

Subscribe to receive free email updates: