Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan

Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan
link : Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan

Baca juga


Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan

loading…

SEORANG wanita terpaksa menanggung kesakitan apabila dipercayai dicampak suaminya dari tingkat empat kediaman mereka di Ghari Chaukhandi, India, baru-baru ini.

Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan
Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan

Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan

ARTIKEL MENARIK:Tak Tahan Di Asak Oleh Wartawan. Akhirnya Neelofa Buka Mulut Tentang Aksi Nabila Kakak nya Bermanja Dengan Sharnaaz

loading…

Hindustan Times melaporkan, mangsa yang dikenali sebagai Babita, 24 tahun cedera parah di kepala, tangan dan tulang belakang dan kini dirawat di Hospital Safdarjung, New Delhi.

Polis tempatan berkata, suami mangsa, Amar Singh, 26, dipercayai menolak Babita dari bumbung bangunan yang disewa mereka kira-kira jam 11 malam.

Menurutnya, Babita dipercayai mengandung ketika kejadian tersebut berlaku.

“Amar menghubungi saya kira-kira jam 4 pagi dan memberitahu ‘hantu’ telah mencampak Babita dari bumbung.

“Kami bertanya kepadanya apa yang dimaksudkannya apabila mendakwa Babita dicampak ‘hantu’ tetapi Amar mengubah cerita lain,” kata saudara Babita, Satinder.

Satinder kemudiannya membuat laporan polis terhadap Amar yang bekerja sebagai pembantu pejabat di sebuah syarikat swasta.

Dia turut mendakwa Amar pernah menuntut mas kahwin daripada mereka.

Ahli keluarga Babita mendakwa dia pernah dipukul dan pasangan itu pernah bergaduh pada 26 Mei lalu.

Pasangan itu berkahwin pada bulan Februari 2016 dan mempunyai seorang anak perempuan berusia lapan bulan.

Pegawai polis, Zaheer Khan, berkata, berdasarkan laporan ahli keluarga Babita mendapati kes tersebut adalah cubaan membunuh.

Namun siasatan masih dijalankan dan pihaknya masih menunggu Babita sedar semula sebelum keterangan diambil.

Sumber: MYNEWSHUB.CC

________________________________________________________
Untuk dapatkan makluman berita terkini, viral dan informasi berguna dari blog ini melalui Facebook, sila LIKE page kami:
loading…
loading…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The post Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rbp20O

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan

Sekianlah artikel Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Suami campak isteri mengandung dari tingkat empat kerana mas kahwin, hantu pula yang dipersalahkan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/suami-campak-isteri-mengandung-dari_8.html

Subscribe to receive free email updates: