Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah

Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah
link : Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah

Baca juga


Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah

Nampaknya kerisauan Adira AF terhadap suaminya, Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali dengan gelaran Datuk Red akan berubah hati disebabkan bentuk badan yang makin membesar selepas bersalin menjadi nyata apabila didakwa mengorat seorang gadis di melalui mesej peribadi di Instagram.

BACA : Bentuk Badan Makin Membesar, Adira Risau Suami Berubah Hati

3 keping scereenshot bukti perbualan Datuk Red dengan seorang gadis yang berasal dari Sabah itu telah dimuat naik oleh rakan gadis tersebut di dalam forum CARI yang menyebabkan ramai yang memberi reaksi yang berbeza.

Dalam perbualan tersebut, turut mempunyai foto Datuk Red sendiri yang dihantar kepada gadis tersebut dan perbualan ‘mengorat’ tersebut didakwa sebelum Adira bersalin anak mereka lagi.

Namun, sebelum ini Adira juga pernah redha jika suaminya berkahwin lagi, mungkin benar Datuk Red sedang mencari calon yang sesuai untuk dijadikan isteri yang ketiga dan keempat.

ArtisBuzz – Gadis Sabah jugak yang Datuk Red fokuskan, mungkin nak cari kawan untuk Adira kot…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rzuPxn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah

Sekianlah artikel Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Suami Adira AF, Datuk Red Kantoi Mengorat Gadis Sabah dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/suami-adira-af-datuk-red-kantoi.html

Subscribe to receive free email updates: