Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa

Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa
link : Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa

Baca juga


Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa

BERSEMPENA sambutan Hari Bapa yang disambut pada Ahad ketiga bulan Jun setiap tahun, kebanyakan selebriti turut tidak terlepas sama memberikan penghargaan buat hero-hero mereka menerusi dedikasi khas di laman Instagram masing-masing.

Antara yang sempat memuat naik ucapan penghargaan buat superhero mereka ialah seperti pelakon berbakat besar, Nabila Huda yang merupakan anak rock star, Amy Search.

Nabila atau Abil menerusi perkongsiannya itu menulis, “Biarpun ini adalah kehidupan yang telah dipilih untuk kita berdua teruskan hidup, dekat atau jauh, tak pernah sehari berlalu tanpa saya tidak memikirkan tentang Papa. Saya harap hati Papa juga sebegitu. Selamat Hari Bapa, Papa.”

Selain itu, pelakon dan pengacara Zulin Aziz turut menyampaikan dedikasi khasnya buat Allahyarham bapanya, Aziz Jaafar yang meninggal dunia lapan tahun lalu akibat salur darah di kepala yang pecah.

Menulis kapsyen ringkas namun penuh makna, Zulin menyatakan perasaan rindunya terhadap arwah bapanya, “Selamat Hari Bapa. Kakak rindu abah.”

Sementara itu, pelakon Hanis Zalikha dan Nad Zainal pula mengambil kesempatan Hari Bapa yang disambut semalam dengan menghargai suami masing-masing yang sentiasa ada di sisi mereka ketika sama-sama menjaga anak sulung mereka.

Hanis memuat naik gambar suaminya, Hairul Azreen dan anak mereka, Yusof Iskandar beserta kapsyen, “Kepada bapa yang bangun malam tanpa perlu berdengus, Selamat Hari Bapa @hairulazreen. Suami macam ni nak beranak ramai pun takpe. Eh.”

Nad atau nama sebenarnya, Farah Nadia Zainal Abidin pula berkongsi gambar lucu suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin yang memakai topeng Power Rangers ketika sedang memberikan susu kepada anak mereka, Fahad Ibrahim.

“Selamat Hari Bapa, Selamat Hari Bapa, Selamat Hari Bapa. We love you. Tengok gambar pun tahu korang BFF,” tulis aktres genit itu. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rLSavZ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa

Sekianlah artikel Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Selebriti Kongsi Luahan Hati Sempena Hari Bapa dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/selebriti-kongsi-luahan-hati-sempena.html

Subscribe to receive free email updates: