Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan

Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan
link : Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan

Baca juga


Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan

Seorang penjaga zoo yang meletakkan kepalanya di dalam mulut buaya dalam satu pertunjukan buaya memakan diri sendiri apabila reptilia itu mengapit rahang tajamnya menyebabkan kepala penjaga zoo tersebut cedera.

Satu rakaman mengerikan yang berlaku di Pulau Ko Samui, Thailand itu tersebar meluas di dunia maya. Video itu memaparkan saat-saat cemas ketika kepala penjaga zoo tersebut digigit reptilia buas itu.


Seperti dipetik dari Mirror Online, reptilia itu kelihatan menggigit penjaga zoo tersebut sebelum dia meronta-ronta dan berteriak kesakitan.



Video itu dirakam pada Ahad 11 Jun lalu, ketika berlangsung sebuah pertunjukan buaya percuma di Pulau Ko Samui, Thailand di hadapan sekumpulan kecil pengunjung.

Dalam rakaman tersebut, seorang penjaga zoo berlutut di hadapan buaya dengan rahang terbuka besar.

Lalu dia cuba memasukkan dan mengeluarkan kayu ke dalam mulut reptilia tersebut, mungkin untuk memeriksa sama ada buaya tersebut mengigit atau tidak kayu itu sebelum memasukkan kepalanya.

Tidak lama kemudian, penjaga zoo tersebut memasukkan kepalanya ke dalam mulut buaya buaya yang terbuka luas itu.

Beberapa saat kemudian reptilia itu 

tiba-tiba menutup rahangnya ketika kepala lelaki itu masih ada di dalam mulutnya.
Jeritan kesakitan boleh didengar dari penjaga zoo, namun lelaki itu bernasib baik apabila buaya itu membebaskan cengkaman rahangnya dan kembali ke dalam air. 




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sFNonx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan

Sekianlah artikel Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rakaman Detik Cemas Kepala Penjaga Zoo Digigit Buaya Ketika Pertunjukan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/rakaman-detik-cemas-kepala-penjaga-zoo.html

Subscribe to receive free email updates: