PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol

PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol
link : PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol

Baca juga


PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol




KESAN umpil di bahagian tingkap dapur rumah mangsa di Kampung Rantau Panjang di sini, selepas dipecah masuk perompak, awal pagi semalam - Foto ihsan pembaca


KAPAR: Seorang wanita dirogol penyamun selepas rumahnya di Kampung Rantau Panjang di sini, dipecah masuk perompak, awal pagi semalam. Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Mohd Yusoff Mamat, berkata dalam kejadian pada jam 4 pagi itu, mangsa berusia 34 itu yang tidur di dalam biliknya, dikejutkan dengan kehadiran tiga perompak. Katanya, seorang suspek dipercayai warga Indonesia memintanya mendiamkan diri dan tidak menjerit sebelum mangsa dirogol manakala dua lagi suspek berada di luar bilik.

“Mangsa diugut jika dia menjerit, suaminya yang sedang tidur di ruang tamu rumah itu akan dibunuh, ” katanya ketika dihubungi hari ini. Katanya, selepas suspek melarikan diri, mangsa mengejutkan suaminya dan memaklumkan kejadian itu. “Mangsa turut mengadu dia diacukan pisau oleh suspek,” katanya. Mohd Yusoff berkata, sebaik dimaklumkan, suami mangsa dan jiran cuba mengejar suspek namun gagal.

Katanya, suami mangsa kemudian membuat pemeriksaan di sekitar kawasan rumah dan menemui kesan umpil di bahagian tingkap dapur rumah itu. “Mangsa kemudian menyedari beg duit berisi kad pengenalan dan wang tunai berjumlah RM300 turut dilarikan,” katanya. Katanya, mangsa dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang untuk pemeriksaan dan disahkan trauma. Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan Seksyen 395/397 kanun sama.

sumber: bharian



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sZdGyi

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol

Sekianlah artikel PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PEROMPAK DURJANA! Wanita dirompak, dirogol dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/perompak-durjana-wanita-dirompak-dirogol.html

Subscribe to receive free email updates: