Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah

Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah
link : Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah

Baca juga


Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah

US dolar bergerak tenang berbanding enam matawang yang lain pada Isnin selepas susut berikutan data-data lemah di Amerika Syarikat dengan pemain pasaran sedang menunggu lebih banyak komen dari ahli The Fed. Komen dari ahli bank pusat penting bagi mendapatkan isyarat kekuatan ekonomi sama ada ia akan bertahan terus bertahan.

Indeks US dolar setakat pukul 11 pagi tadi bergerak di sekitar 97.187.

Indeks ini telah meningkat ke paras tertinggi dua minggu lalu di 97.56 pada Khamis lalu selepas The Fed menaikkan kadar faedah dan meramalkan satu lagi kenaikan tahun ini. Tetapi pengukuhan ini terganggu oleh data perumahan US dan juga keyakinan pengguna pada Jumaat.

Pasaran kini menunggu komen dari Presiden Fed cawangan New York, William Dudley sebagai potensi untuk menyokong US dolar. Dudley, rakan rapat Janet Yellen akan berucap di Plattsburgh.

“Selepas data dikeluarkan pada Jumaat, Dudley boleh menunjukkan sama ada Fed masih akan meneruskan normalisasi polisi monetari,” kata Masafumi Yamamoto, ketua strategi tukaran matawang di Mizuho Securities, Tokyo.”

“Pendapat saya, Dudley tidak akan menggunakan nada dovish, dan hal ini membenarkan pengukuhan US dolar secara beransur-ansur.”

Usd/Jpy hampir tidak berubah sejak ketika ini, selepas melemah dari paras tertinggi hari ini 111.13 kepada 110.93.

The post Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah appeared first on MOSHED.COM.



✍ Sumber Pautan : ☕ MOSHED.COM

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tiOxiY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah

Sekianlah artikel Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pergerakan Pasaran Tukaran Matawang Sebelum Pembukaan Sesi Eropah dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/pergerakan-pasaran-tukaran-matawang_19.html

Subscribe to receive free email updates: