MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN

MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN
link : MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN

Baca juga


MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN

MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama, Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN !!!| Aduragbemi Saka terperangkap setelah merangkak ke dalam lubang kecil sewaktu sedang bermain tetapi tidak seorang pun yang tahu ke mana dia menghilang.

Aduragbemi Saka diselamatkan daripada terperangkap di sebalik dinding

Inilah saat yang menakjubkan apabila budak berusia 12 tahun diselamatkan setelah TIGA HARI terperangkap di dalam satu lubang kecil di sebalik dinding.

Aduragbemi Saka berkunjung ke sebuah kafe seorang diri apabila dia mula bermain di lubang sebesar 12 inci di antara rumah kediaman pelajar dengan sebuah bangunan lain.

Namun, dia terperangkap di sana tanpa diketahui ahli keluarganya. Selama tiga hari dia menangis seorang diri. Pejalan kaki yang berlalu-lalang pula tidak mengendahkan tangisannya.

Akhirnya penduduk tempatan terdengar suaranya yang sedang menyanyi dan mula melihat ke dalam lubang itu dan menemuinya terperosok melingkar di dalam lubang tersebut.

Pihak polis memecahkan dinding itu dan menariknya keluar. Badan Aduragbemi dilitupi habuk tetapi dia masih hidup.

Aduragbemi dimandikan setelah diselamatkan daripada terperangkap di dalam dinding

Selama tiga hari budak 12 tahun ini terperangkap seorang diri di balik sebuah dinding

Seorang penduduk tempatan bernama Felicia Olaniyi berkata bahawa budak lelaki itu sedang melarikan diri daripada neneknya yang keluar mencarinya pada masa itu.

Saya bertanya kepada jiran saya jika mereka terdengar suara ganjil di dalam dinding dan mereka juga berasa keliru memikirkan apa yang terjadi, kata Felicia.

Jadi kami cuba menjejaki dari mana datangnya suara itu dan menemui budak tersebut yang sedang terperangkap. Seorang pegawai polis terpaksa memecahkan dinding itu untuk menyelamatkannya, tambah Felicia lagi.

Penduduk tempatan mula bertindak apabila terdengar suara budak ini yang sedang menyanyi dan menangis

Seorang lagi penduduk tempatan, Charity Adebayo, berkata, Kami terdengar satu suara yang mengatakan, saya Judas Iscariot. Keesokan harinya, kami menjumpai budak yang malang itu.

Sejak itu Adegbami telah ditemukan semula dengan neneknya.

Sumber: Mirror.co.uk

P.S. 1 Inilah Mengapa China Tidak Mahu Donald Trump Bertemu Dengan Ratu Cantik Ini !!!
P.S. 2 Insha Allah Berkesan..Doa Dan Amalan Untuk Menyembuhkan Penyakit Rabun MataSebarkan Moga Bermanfaat
P.S. 3 TAKSUB Dengan Jus Kesihatan Ini..Doktor Dedah 5 Kes Penyakit Yg Paling Kerap Berlaku !!!
P.S. 4 Lelaki Ini Minum 10 Tin Minuman Bergas Sehari Selama Sebulan..Ramai TERKEJUT Apa Jadi Pada Badannya !!!
P.S. 5 Mengapa MASJID INI Dinamakan Masjidil Haram? Mengapa Bukan Masjidil Halal? Ini Penjelasan nya..

The post MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama, Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN !!! appeared first on MALAYSIA KINII.

Sumber : MalaysiaKini

Sumber: superkiram



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tDnjmD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN

Sekianlah artikel MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MISTERI Orang Ramai TERDENGAR Nyanyian Dalam Dinding Lama Selepas Dipecahkan Apa Yg Ditemui Sgt MEMERANJATKAN dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/misteri-orang-ramai-terdengar-nyanyian.html

Subscribe to receive free email updates: