Misi Wajib Menang Malaysian Tigers

Misi Wajib Menang Malaysian Tigers - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Misi Wajib Menang Malaysian Tigers, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Misi Wajib Menang Malaysian Tigers
link : Misi Wajib Menang Malaysian Tigers

Baca juga


Misi Wajib Menang Malaysian Tigers



SKUAD hoki lelaki negara tidak mempunyai pilihan sekiranya mengimpikan slot ke pentas Piala Dunia 2018 di Bhubaneswar, India akhir tahun depan. 

Malaysian Tigers wajib menewaskan Korea Selatan yang menghuni ranking ke-12 dunia awal pagi esok dan China (ke-18 dunia) awal pagi Rabu pada dua perlawanan terakhir Kumpulan A Separuh Akhir Liga Hoki Dunia (WHL) di Stadium Lee Valley, London ketika ini.

Ini kerana dua kemenangan itu membolehkan Malaysian Tigers yang berada di ranking No. 14 dunia mara ke peringkat suku akhir kejohanan tersebut, sekali gus menjamin tempat ke pentas Piala Dunia 2018 di Bhubaneswar.

“Malaysia perlu menang dua perlawanan terakhir menentang Korea Selatan dan China. Ia akan menentukan sama ada kami layak ke peringkat suku akhir atau tidak selepas ini,” ujar ketua jurulatih Malaysian Tigers, Stephen van Huizen.

Misi besar itu wajib dilaksanakan dengan baik para pemain ekoran dua kekalahan berturut-turut skuad negara kepada pasukan No. 1 dunia, Argentina 2-5 dan dibelasah 3-7 oleh England (No. 7 dunia) kelmarin.

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rufMWj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Misi Wajib Menang Malaysian Tigers

Sekianlah artikel Misi Wajib Menang Malaysian Tigers kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Misi Wajib Menang Malaysian Tigers dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/misi-wajib-menang-malaysian-tigers.html

Subscribe to receive free email updates: