Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan

Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan
link : Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan

Baca juga


Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan

RASANYA teknik pura-pura mesra di laman sosial untuk menaikkan rating drama lakonan ni sudah boleh dihentikan kut. Ya lah, bila dilihat terlalu mesra sehingga ada yang bergosip , tahu pula rimas.

Gosip percintaan diantara Mira Filzah dan Zizan Razak telah lama berlarutan apabila masing-msing sering memuat naik gambar mesra bersama.

Walaupun begitu, mereka berdua tidak pernah menjelaskan hubungan sebenar mereka dan terus membuat oeminat berteka-teki.

Namun, oleh kerana enggan memberi harapan palsu kepada peminat yang mendoakan, Mira tegas memberitahu cintanya bukanlah kepada Zizan.

“Maaf, cinta saya pada waktu ini bukan pada Zizan, bukan juga pada lelaki lain. Tak mungkin saya bercinta pada waktu ini kerana saya lebih selesa solo. Lagipun, saya tidak mempunyai waktu yang banyak untuk bercinta.

“Masa saya banyak dihabiskan dengan bekerja semata-mata. Selebihnya bersama keluarga tersayang,“katanya lagi.

Menyatakan dia faham peminat mahukan mereka berdua bersatu, namun kata Mira dia yakin benar hubungan yang diharap-harapkan peminat itu tidak akan menjadi realiti oleh kerana Mira akui dia tidak mempunyai walau sekelumit pun perasaan terhadap zizan.

Terdahulu, heboh hubungan pasangan ini diperkatakan, rata-rata peminat juga sangat suka melihat mereka bersama.-MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rLDJrI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan

Sekianlah artikel Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mira Filzah Akui Tak Ada ‘Feeling’ Kat Zizan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/mira-filzah-akui-tak-ada-feeling-kat.html

Subscribe to receive free email updates: